درباره ما
از زبان موسس:
کار کردن را از سال 1378 شروع کردم، وقتی فقط 18 سال داشتم و شور و اشتیاق بسیار بالایی برای انجام دادن کارهای سخت. در 22 سالگی طعم ورشکستگی را چشیدم و پس از آن تصمیم گرفتم در تمام امور کسب و کارم با کارشناسان حوزه بازاریابی مشورت کنم. ارتباطات گسترده ام با مدرسان بازاریابی و ارتقای کیفیت و حجم فروش و موفقیت های تجاری باعث شد بیش از پیش به این علم علاقه مند شوم. آن روزها کارم طراحی وب سایت بود و تازه با مفهوم بازاریابی اینترنتی و اس ای او Search Engine Optimization آشنا شده بودم.
کار من این بود که هر روز بیشتر از پیش در خصوص نحوه عملکرد موتور جستجوی گوگل بدانم تا جایگاه وب سایت های مشتریانم را ارتقا بدهم. غرق شدن در الگوریتم های پیچیده موتور جستجوی گوگل و کشف راه کارها برای بهینه سازی وب سایت ها و حضور پر رنگ در صفحات اول گوگل همواره یکی از چالش های ذهنی ام بود. به گوگل علاقه داشتم و از اکثر ابزارهای آن استفاده می کردم. انجام امور نظارت و آنالیز سایت ها و استفاده از ابزارهای مدیریتی گوگل مانند "گوگل وب آنالیتیکس" - "کیورد پلنر" وبمستر تولز" و "گوگل ادسنز" باعث شد تا عطش دانش بیشتری پیدا کنم. در طول این سالها همواره در اصلاح اطلاعات نقشه گوگل مشارکت می کردم، با ارسال بازخورد در نقشه گوگل اشکالات مسیرها را متذکر می شدم. اگر با مکانی مواجه می شدم که جابجا شده، درخواست حذف آن مکان را ارسال می کردم. حدود 7 سال روند این کار ادامه داشت تا تشویق شدم بطور جد این کار را پیگیری کنم. گذراندن دوره های آموزشی و علاقه و پشتکار در این مسیر مرا به سمت فعالیت در این حوزه سوق داد. یک دوره آموزش عکاسی دیدم و پس از آن تجهیزات عکاسی حرفه ای را خریداری کردم و مراحل فنی آن را یکی پس از دیگری سپری کردم تا بالاخره متخصص تولید تور مجازی 360درجه شدم. ارائه خدمات به طیف گسترده مردم و خصوصا کسب و کارها نیازمند برپایی یک کسب و کار با مدیریت، دانش و سرمایه بزرگ و یک تیم منسجم بود. ذهنیت کارافرینی و اطلاعات مدیریت و بازاریابی که در طول این سال ها از اساتید فروش و بازاریابی کسب کرده بودم و همچنین دانش بازاریابی اینترنتی که در طول 18 سال کار و ارائه خدمات بدست آورده بودم باعث شد تا طرح این کسب و کار را با انطباق بسیار دقیق و وسواس هر چه تمام تر بصورت کاملا علمی مکتوب کنم. طرح را با یکی از دوستانم که بیش از ده سال بود در حوزه مهندسی تعداد زیادی منابع انسانی را مدیریت کرده بود مطرح کردم و ایده کارآفرینی این کسب و کار رقم خورد. امروز بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات در ایران فعالیت می کنم و راه را برای جوانان مشتاق و با استعداد و علاقمند ایرانی در این مسیر باز می کنم تا با ارائه خدمات موجب رونق اقتصادی ایران عزیز می شویم.
به وب سایت ثبت مکان بر روی نقشه خوش آمدید. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید کسب و کارتان به سادگی در دسترس مخاطبان و مشتریان هدف شما قرار بگیرد درست آمده اید!
بیش از 85 درصد کاربران اینترنت خواسته های خود را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا می کنند. خیلی ها نقشه گوگل یا گوگل مپ را باز می کنند و مکان مورد نظر خود را در آن جستجو می کنند. یکی از قابلیت های این ابزار مفید، امکان ثبت کسب و کارها و مکان ها در نقشه گوگل می باشد. قابلیت نمایش اطلاعات نام کسب و کار، موقعیت و مکان آن بر روی نقشه، ساعات کار، قابلیت مسیریابی، اطلاعات تلفن، وب سایت عکس های مکان و محصولات و قابلیت بازدید مجازی (تور مجازی گوگل 360 درجه) و امکان ارسال اطلاعات تماس به گوشی موبایل بازدیدکننده می باشد
این اطلاعات علاوه بر نمایش در نقشه گوگل، در جستجوی صفحه اول گوگل نیز قابل نمایش می باشد. طبیعتا شرکت گوگل این اطلاعات را راستی آزمایی می کند تا اطلاعات صحیح و قابل اعتماد به مخاطبان سرویس های خود نمایش بدهد. کارشناسان این مجموعه می توانند اطلاعات کسب و کار شما را در انواع نقشه های گوگل، ویز،اپن استریت مپ و انواع سرویس هایی که از نقشه استفاده می کنند مانند اسنپ و تپ سی و الوپیک ثبت، ویرایش و تایید کنند. خدمات تور مجازی با دوربین های مخصوص استریت ویو در محل شما انجام و بر روی نقشه ثبت و منتشر خواهد شد. با این کار مشتریان و مخاطبان شما می توانند به راحتی از راه دور مکان شما را ببینند و این کار سهم بسیار بالایی در جذب مخاطب و افزایش مشتریان و ترفیع فروش شما خواهد داشت.
نتیجه خدمات ما چه می شود:
1- هر کاربری که نام کسب و کار شما را در موتور جستجوی گوگل جستجو کند در صفحه اول روبروی نتایج به تمام اطلاعات کسب و کار شما شامل نام، آدرس، شماره تماس، وب سایت، روزها و ساعات فعالیت شما نمایش داده می شود و کاربر می تواند با فشردن یک دکمه با تلفن شما تماس بگیرد یا از وب سایت شما بازدید کند و یا کوتاهترین مسیر به مکان شما را بر روی نقشه گوگل مپ ببیند
2- علاوه بر جستجوگر گوگل، چنانچه کاربری نام شما را در گوگل مپ (نقشه گوگل) جستجو کند به اطلاعات کسب و کار شما در نقشه گوگل دسترسی خواهد داشت و کوتاهترین مسیر از مکان کاربر تا مکان کسب و کار شما به همراه محاسبه دقیق مدت زمان مسافت به وی پیشنهاد می شود
3- کاربران قادر هستند آلبوم تصاویر مکان، محصولات، کاتالوگ، منو و هر عکس دیگری که در ارتباط با مکان مروبطه باشد را تماشا کنند
4- کاربران قادر هستند از مکان یا کسب و کار شما بصورت مجازی بازدید کنند (تور مجازی گوگل) و عکس های 360 درجه محل کار شما را تماشا کنند
تکنولوژی روز به روز در حال گسترش است، تاریخ ثابت کرده علم همواره از سد جهل و نادانی گذر کرده و تعصبات کورکورانه و تکنولوژی گریزی حاصل از جهل، جای خود را به مدرنیته داده است. در همین ایران عزیزمان هنگام ورود هر تکنولوژی و پدیده علمی از جمله رادیو، تلویزیون، سینما، نوشابه گازدار، ویدئو و اینترنت عده ای تمام قوای خود را برای مبارزه با آن بکار می بستند تا مانع از نفوذ آن به زندگی خودشان و دیگران شوند. عنصر زمان بهترین حلال این نوع تفکر حاصل از جهل و تحجر است و طولی نمی کشد که تمام راه ها برای تکنولوژی باز می شود و مردم عادی نیز آن را می پذیرند و چه بسا به آن وابسته می شوند.
چه کسی است که صندوق پست زرد رنگ سر خیابان ها را فراموش کرده باشد؟ امروز تقریبا همه مردم ابزار نامه نگاری الکترونیک (ایمیل) را در جیب خود و در گوشی های تلفن هوشمند خود به همراه دارند. کسی چه می داند شاید چند وقت دیگر ابزارهای راحت تری مانند تلگرام و شبکه های ارتباطی جدید تر جایگزین ایمیل شود!
ما امید داریم در سال 1410 تمامی سازمان ها، شرکتها، مغازه ها و مکان های عمومی و کسب و کارهای محلی اطلاعات خود را در نقشه گوگل ثبت کرده باشند و در اکثر شهرهای ایران، تمام خیابان ها و مسیرها بصورت استریت ویو قابل مشاهده باشد. دیگر کسی برای پیدا کردن مسیر خود سرگردان نشود و ما به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات تور مجازی در ایران فعالیت کنیم
وجود اطلاعات مکان ها در نقشه گوگل همانند اطلاعات موتور جستجوی مشهور آن بسیار بسیار مفید و در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .... تاثیرگذار بوده و هست. این اطلاعات می تواند به فروش کسب و کارها و رونق اقتصادی بنگاه ها کمک کند، مردم بهترین راه و کوتاه ترین و کم ترافیک ترین مسیر را برای رسیدن به خواسته های خود انتخاب می کنند و این موضوع تاثیر بسزایی در ترافیک ، آلودگی هوا و مصرف سوخت و حفظ هر چه بیشتر منابع طبیعی دارد.
توریست ها با پیدا کردن مکان های تاریخی و دیدنی، سردرگم نمی شوند و راحت تر به مکان های مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند و نمی توان منکر تاثیر بسیار زیاد این خدمات بر صنعت گردشگری شد. کیفیت خدمات ارائه دهندگان و تامین کنندگان توسط مردم مورد ارزیابی قرار می گیرد و این باعث می شود ارائه دهندگان برای جلب رضایت مشتریان خود بیشتر از پیش تلاش کنند و کیفیت محصولات و خدمات کسب و کارها ارتقا پیدا می کند
در کشورهای دیگر (تقریبا اکثر کشورهای جهان) شرکت های بسیار زیادی خدمات مبتنی بر گوگل را به کسب و کارها ارائه می دهند و هزاران نفر علاقه مند و متخصص در سراسر دنیا از طریق این خدمات مشغول فعالیت و کسب و کار هستند. این مجموعه امیدوار است با تکیه بر دانش نو و تجربه چند ساله خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به سازمان ها، شرکت های بزرگ و کوچک و کسب و کارهای محلی ارائه دهد.
هنگامی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنید درباره اطلاعات خود به ما اعتماد داشته باشید. ما خود را متعهد به رعایت حریم خصوصی کاربران و قوانین حاکمیت کشوری میهن عزیزمان ایران اسلامی می دانیم. این قوانین مشخص می کنند که ما چه نوع اطلاعاتی از شما دریافت می کنیم، با این اطلاعات چه می کنیم و چگونه آنها را به اشتراک می گذاریم. شما می توانید با مطالعه این قسمت از جزئیات حریم خصوصی خود مطلع شوید و از افشای اطلاعات محرمانه خود جلوگیری کنید
1- مکانهایی که مجاز نیستیم اطلاعاتی در باره آنها کسب و یا منتشر کنیم
عکسبرداری، فیلم برداری، نقشه برداری و انتشار هر نوع اطلاعات از کلیه مراکز نظامی، تاسیسات زیربنایی و نقاط استراتژیک، سازمان ها و ارگان های غیرنظامی دولتی/خصوصی حساس و هر مکانی که تصویر برداری از آن ممنوع می باشد و یا تابلوی عکسبرداری ممنوع در آنجا نصب شده باشد طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع بوده و این مجموعه با توجه کامل به حساسیت این موضوع، هرگز در این مکان ها وارد نمی شود و تمام تلاش خود را جهت رعایت این موضوع خواهد کرد و به کاربران نیز متذکر خواهد شد.
2- رعایت قوانین حاکمیت نظام جمهوری اسلامی
ما نمی توانیم اطلاعات کسب و کارهای غیر مجاز را در گوگل ثبت کنیم. همچنین از عکسبرداری از تصاویر برهنه، تصاویر تحریک کننده جنسی، تصاویر ترسناک و خشن و یا تصاویر مغایر با شئونات اسلامی معذوریم؛ به عنوان مثال درصورتی که تابلو یا تصویر مغایر با قوانین جمهوری اسلامی بر روی دیوار یک مکان نصب شده باشد آن تصویر محو خواهد شد.
3- رعایت حریم خصوصی اشخاص حقیقی
در تصاویر عکاسی شده طبق قوانین گوگل (که تمامی عکاسان مورد تایید گوگل ملزم به رعایت آن هستند) برای رعایت حفظ حریم خصوصی افراد (مخصوصا کودکان)، چهره افراد نباید قابل تشخیص باشد. تصویر افراد قبل از انتشار محو و سپس تور مجازی منتشر می شود. همچنین پلاک خودروها جزو حریم خصوصی محسوب می شوند و نباید در تصاویر تورهای مجازی پلاک خودرویی قابل تشخیص باشد و قبل از انتشار حتما می بایستی محو شود. همچنین انتشار هر نوع اطلاعت شخصی افراد مانند اطلاعات کارت بانکی و یا اطلاعات پزشکی افراد ممنوع می باشد. درصورتی که اطلاعات خودرو، ملک شخصی و یا تصویر شما در تصاویر گوگل قابل مشاهده و قابل تشخیص است می توانید از طریق لینک گزارش گوگل نسبت به محو قسمت های ذکر شده درخواست خود را ارسال کنید. توجه داشته باشید که در صورت درخواست محو شدن اطلاعت شخصی شما، کلیه قسمت های ذکر شده تصاویر قبلی آن مکان و همچنین تصاویری که در آینده از آن مکان ثبت می شود محو خواهد شد.
4- رعایت قانون کپی رایت
ما ملزم به رعایت کپی رایت بین الملل هستیم و نمی توانیم اطلاعاتی را که حقوق فردی را زیر پا می گذارد را منتشر کنیم. به عنوان مثال اطلاعاتی را که دارای کپی رایت (داخلی یا بین المللی) است را منتشر نخواهیم کرد. همچنین درصورت مواجهه با درخواست های تقلب برای ویرایش اطلاعات کسب و کار دیگران و یا سوء استفاده از منابع گوگل، پس از راستی آزمایی، درصورت تشخیص این موضوع، وجه سفارش مسترد نمی شود
5- عدم انتشار محتوای توهین آمیز
انتشار هر نوع محتوای توهین امیز و تنفر بر انگیز، و اطلاعاتی که به هر فرد و یا شخصیت حقیقی و یا حقوقی اهانت کرده باید ممنوع بوده و در صورت مشاهده چنین محتوایی کاربران می توانند از طریق گزارش به گوگل و یا کارشناسان این مجموعه نسبت به حذف و یا ویرایش آن درخواست خود را ارسال کنند.
6- تصاویر گوگل زنده نیستند
توجه داشته باشید که تصاویر منتشر شده در نقشه گوگل تصویر زنده و مربوط به همان لحظه نیستند. ممکن است این تصاویر مربوط به ماه ها و یا سال های گذشته باشند. البته ممکن است این تصاویر در دوره هایی تجدید شوند و تصاویر جدید تر جایگزین تصاویر قدیمی تر بشوند.
7- اطلاعاتی که معمولا در گوگل ثبت می شوند
اطلاعات تجاری قابل انتشار در نقشه گوگل شامل این موارد بوده و تمامی کاربران و درخواست کنندگان می پذیرند که با انتشار این اطلاعات موافق هستند:
نام و یا عنوان کسب و کار
نوع فعالیت (رستوران - هتل - باشگاه - دفتر و ...)
روزهای فعالیت کاری
ساعات فعالیت کاری
شماره تلفن هایی که برای این منظور در نقشه ثبت و یا در اختیار کارشناسان ما جهت ثبت قرار می دهند
آدرس وب سایت و یا صفحه وب مورد نظر (این آدرس می تواند آدرس وب سایت و یا آدرس یک صفحه پروفایل اجتماع مجازی کسب و کار باشد)
اطلاعات موقعیت جغرافیایی مکان (طول و عرض جغرافیایی) جهت مشخص شدن مکان کسب و کار بر روی نقشه
اطلاعات تکمیلی در خصوص کسب و کار که متقاضی در اختیار کارشناس قرار می دهد به عنوان مثال مناسب بودن برای رفت و آمد معلولین، مقدار زمان انتظار دریافت خدمات/محصول و یا داشتن امکانات مخصوص کودکان و ...